Klik iklan di bawah intuk menderma

Saturday 9 November 2013

Gara-gara lupa beli sarapan lelaki dibelasah isteri hingga pengsan

KAJANG: Sepuluh jahitan di kepala dan lebam di beberapa bahagian badan.
Itu akibat yang terpaksa ditanggung seorang pengawal keselamatan apabila dihentak dengan batu dan dipukul dengan kayu oleh isterinya sendiri.
Puncanya, hanya disebabkan lelaki terbabit yang berusia 29 tahun terlupa membeli makanan untuk sarapan yang disuruh isterinya itu.
Kejadian berlaku sekitar 8 pagi Selasa lalu di lokasi mangsa bertugas iaitu di pondok kawalan sebuah taman perumahan di Bandar Baru Bangi, di sini.
Sumber polis berkata ketika mangsa mahu keluar rumah untuk bekerja, isterinya yang berusia 25 tahun berpesan supaya dibelikan makanan untuk sarapan.
"Bagaimanapun, mangsa terlupa pesanan isterinya itu dan terus ke tempat kerja yang terletak kira-kira dua kilometer dari rumah mereka," katanya.
Tidak lama selepas itu wanita berkenaan datang ke pondok kawalan tempat suaminya bertugas dengan menaiki motosikal.
Belum pun sempat mangsa bertanya tujuan isterinya ke situ, beliau ditumbuk di muka beberapa kali.
"Mangsa tidak membalas pukulan isterinya dan hanya berulang-kali meminta penjelasan. Dengan marah suspek memberitahu dia tidak puas hati kerana mangsa tidak membelikan sarapan sebagaimana diminta," kata sumber polis, lapor Harian Metro.
Wanita itu bertindak lebih agresif dengan menendang pula badan suaminya dan mengambil kayu di kawasan berhampiran dan memukul badan mangsa.
Apabila mangsa merampas kayu itu, isterinya mengambil batu dan menghentak pula kepala mangsa.
"Akibat hentakan itu, mangsa pengsan, manakala suspek yang panik terus melarikan diri daripada tempat kejadian," tambah sumber.
Mangsa telah membuat laporan polis sebaik saja dibenarkan keluar dari hospital petang Rabu lalu.
"Dalam laporan yang dibuatnya, lelaki itu mendakwa dia memang sering dibelasah isterinya itu walaupun hanya melakukan kesalahan kecil sejak lebih setahun lalu," kata sumber.
Ketua Polis Daerah Kajang, Penolong Pesuruhjaya Abdul Rashid Abdul Wahab, ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian berkenaan.
SAMBUNG BACAAN

No comments:

Post a Comment

Klik iklan di bawah intuk menderma

Tingkatkan trafik anda di sini

Busuk.com

Bacaan seterusnya